e-dziennik
Z uwagi na uruchomienie od miesiąca stycznia 2023 r. w przedszkolach nowego Zintegrowanego systemu zarządzania oświatą gminy – miasto Tomaszów Mazowiecki, informujemy, iż aplikacja dla Rodziców UONET+ dostępna jest pod adresem:
https://portal.vulcan.net.pl/jst/tomaszowmazowieckiprojekt
Prosimy Rodziców do zalogowania się do powyższego systemu w celu możliwości korzystania z niego. Podczas próby pierwszego logowania prosimy o postępowanie zgodnie z Instrukcja logowania do zintegrowanego systemu zarządzania oświatą gminy - miasto Tomaszów Mazowiecki znajdującą się pod adresem:
https://portal.vulcan.net.pl/jst/tomaszowmazowieckiprojekt/CMS/zasoby.aspx
W trakcie pierwszego logowania otrzymacie Państwo indywidualny login za pomocą którego, będziecie się logować do systemu oraz ustawicie hasło dostępowe.
W pierwszym logowaniu może pomóc również film instruktażowy na YouTube "Jak po raz pierwszy zalogować się do dziennika UONET+": https://www.youtube.com/watch?v=1l8XhJapnKg
Prosimy również o zainstalowanie na swój telefon oraz osób upoważnionych do przyprowadzania i odbioru dziecka do/z przedszkola mobilnej aplikacji, która jest niezbędna do rejestracji wejść i wyjść dziecka do/z przedszkola. Instrukcja pobrania aplikacji i korzystania z niej znajduje się pod adresem : https://portal.vulcan.net.pl/jst/tomaszowmazowieckiprojekt/CMS/zasoby.aspx
Film instruktażowy na YouTube "Obecność VULCAN. Rejestrowanie obecności przedszkolaków przy pomocy smartfona": https://www.youtube.com/watch?v=Qye2ZiXJ230
Warunkiem koniecznym do uruchomienia aplikacji mobilnej „Dzienniczek VULCAN” jest założenie konta na e-dzienniku UONET +
Przypominamy Państwu o obowiązku rejestracji wejścia i wyjścia dziecka do/z przedszkola przez rodziców i osoby upoważnione przez nich do przyprowadzania i odbioru dziecka z Przedszkola nr 5. W przypadku nie dopilnowania rejestracji wejścia lub wyjścia dziecka do/z przedszkola system automatycznie nalicza należność za pobyt w przedszkolu od godziny otwarcia do godziny zamknięcia przedszkola, tj. od 6.00 do 17.00.
Szanowni Państwo,
w związku z pytaniami na temat logowania drugiego i kolejnego dziecka do dziennika elektronicznego informujemy, że aby zalogować się na konta dzieci należy wygenerować do każdego ucznia OSOBNY LOGIN (hasło można podać to samo).
WAŻNE! LOGIN - nie jest adresem mail tylko indywidualnym loginem nadanym podczas przelogowania się w Państwa w otrzymanej wiadomości mailowej!
Na przykład jeśli rodzic ma np. 2 dzieci w różnych jednostkach (lub nawet tej samej) i podany jest ten sam adres mailowy, to po zastosowaniu instrukcji logowania, system wygeneruje DWA MAILE z RÓŻNYMI LOGINAMI. Dla każdego loginu można ustawić to samo hasło. Dla każdego dziecka mamy zatem oddzielny login i dla każdego loginu ustalamy nowe hasło (wchodząc w link w wiadomości aktywacyjnej).
Jeśli chcemy sprawdzić informacje na temat PIERWSZEGO DZIECKA to logujemy się z wykorzystaniem loginu PIERWSZEGO DZIECKA , jeśli chcemy sprawdzić informacje przy DRUGIM DZIECKU, to logujemy się z wykorzystaniem loginu DRUGIEGO DZIECKA.
W razie wątpliwości i problemów z zalogowaniem zapraszamy do kontaktu z sekretariatem szkoły lub z przedszkolem.
Dziękujemy za współpracę.