Rozkład dnia
RAMOWY ROZKŁAD DNIA W ROKU SZKOLNYM 2024/2025
Ramowy rozkład dnia dla oddziału przedszkolnego dzieci 3- letnich
6.00- 7.00 | Schodzenie się dzieci. Zabawy swobodne służące realizacji pomysłów dzieci. |
7.00- 8.30 | Zabawy integrujące grupę. Ćwiczenia ogólnorozwojowe |
8.30 - 9.00 | Śniadanie. |
9.00-10.00 | Realizacja zadań edukacyjnych poprzez zajęcia z całą grupą (realizowane wg. wybranego programu wychowania przedszkolnego). |
10.00-10.30 | Zabawy zgodne z zainteresowaniami dzieci, |
10.30- 10.40 | Witaminowa przekąska. |
10.40- 11.30 | Spacery, wycieczki, obserwacje przyrodnicze, aktywność ruchowa na świeżym powietrzu. |
11.30-12.00 | Obiad. |
12.00-13.30 | Poobiedni relaks - odpoczynek na leżakach. |
13.30- 14.00 | Przygotowanie do podwieczorku, czynności higieniczno- |
14.00- 16.00 | Zajęcia rozwijające zainteresowaniami dzieci i wspierające |
16.00- 17.00 | Zabawy swobodne zgodne z zainteresowaniami dzieci, samodzielna aktywność poznawcza. Rozchodzenie się dzieci. |
Ramowy rozkład dnia dla oddziału przedszkolnego dzieci 4, 5,6- letnich
6.00- 7.00 | Schodzenie się dzieci. Zabawy swobodne służące realizacji pomysłów i zainteresowań dzieci. |
7.00- 8.30 | Zabawy integrujące grupę. Ćwiczenia ogólnorozwojowe (np. percepcję wzrokową, słuchową i grafomotorykę). |
8.30 - 9.00 | Śniadanie. |
9.00-10.30 | Realizacja zadań edukacyjnych poprzez zajęcia z całą grupą (realizowane wg wybranego programu wychowania przedszkolnego). |
10.30- 10.40 | Witaminowa przekąska. |
10.40- 11.30 | Spacery, wycieczki, obserwacje przyrodnicze, aktywność |
11.30-12.00 | Obiad. |
12.00-12.20 | Ćwiczenia, zabawy relaksacyjne. |
12.20- 13.40 | Zabawy dydaktyczne, ćwiczenia graficzne, utrwalanie zdobytej wiedzy i umiejętności. Słuchanie opowiadań nauczyciela na podstawie literatury dziecięcej, czytanie książek. Zabawy dowolne w sali lub na świeżym powietrzu. |
13.30- 14.00 | Przygotowanie do podwieczorku, czynności higieniczno - samoobsługowe. Podwieczorek. |
14.00- 16.00 | Zajęcia rozwijające zainteresowaniami dzieci i wspierające realizację podstawy programowej wychowania przedszkolnego. |
16.00- 17.00 | Zabawy swobodne zgodne z zainteresowaniami dzieci, samodzielna aktywność poznawcza. Rozchodzenie się dzieci. |
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------