Język angielski - zdalne nauczanie 14-17.04.2020
Witam! Dzisiaj, dzieci utrwalą sobie materiał, który został wprowadzony na ostatnich kilku zajęciach, a mianowicie słownictwo dotyczące wiosny i Wielkanocy. Aby dzieci mogły powtórzyć poznane wyrazy, proszę odtworzyć nagrania z podanych linków. Oto nasze słownictwo:
SPRING (sprin)- wiosna
BEE (bi)-pszczółka
BIRD (byrd)- ptaszek
LADYBUG (lejdibag) - biedronka
FLOWER (flałer) -kwiatek
SUN (san) -słońce
https://www.youtube.com/watch?v=U-Tfcwtn8Fk (źródło You Tube, Kinga Skoczeń)
Bunny (bani) – zajączek
Basket – koszyk
Easter eggs (ister egz) – pisanki
Chick (czik) – kurczaczek
https://fiszkoteka.pl/zestaw/1275670-easter-przedszkole
Rodzice mogą pytać dzieci o utrwalane słowa wykorzystując poznaną już wcześniej strukturę : What’s that? Zależnie od poziomu zaawansowania dziecko odpowiada: It is..... (w tym miejscu podaje słowo, o którym mowa), bądź wskazuje dłonią przedmiot, albo obrazek o który pytamy. Zamiast obrazków czy ilustracji można wykorzystać filmiki w których powtarzane są powyższe wyrazy (zatrzymywać nagranie zanim padnie nazwa przedmiotu lub zwierzątka o które pyta rodzic).
Proponuje również aby dzieci posłuchały historyjki ,w której zawarte jest w znacznej części ćwiczone słownictwo, oraz zaśpiewały jeszcze raz poznane wcześniej piosenki.
https://www.youtube.com/watch?v=sp-P-9mM7B8 (źródło You Tube, TEACH с Валентиной Гладки)
https://www.youtube.com/watch?v=rY5ajMMFO28 (źródło You Tube, Pinkfong! Kids' Songs & Stories)
https://www.youtube.com/watch?v=hb9tt7LiYrc (źródło You Tube, The Kiboomers - Kids Music Channel)
Miłej zabawy! Katarzyna Niwińska